četvrtak, 10. travnja 2014.

Pet omiljenih peciva


Nakon deserata, na red su došla i peciva. Igricu mi je proslijedila Snježa s bloga Vrtaljica. Smatrala sam da sam se našla na muci kada sam morala razmišljati o najdražim desertima, a zapravo sam sad u problemu. Peciva i dizano tijesto ne radim baš često, pa tako na blogu nemam previše recepata za izbor, stoga će se uz pecivo prošvercati i pokoji kruh. I, da budem iskrena, morala sam pregledati sve recepte kako bih izabrala njih pet, što opet potvrđuje kako mi ovakvi recepti nisu često u mislima.




Pull apar bread mi je fantastičan "izum". Listovi kruha koji se odvajaju trganjem, a kruh mirisan i topao. Isprobala sam ih nekoliko, a od slanih me najviše privlači ovaj recept, odnosno pizza okus.



Fantastičan Masaterin recept koji nikoga nije ostavio ravnodušnim. Mekane, mirisne, fantastične buhtlice - najbolje koje sam jela (i napravila)!



Napokon pecivo! I to najmekše i najukusnije na svijetu.



Obožavam ovaj kruh! Odlično se slaže s domaćim namazima, a fini je i sam.



Počela sam s pizza okusom, pa ću s njime i završiti. Ni sama ne znam koliko puta sam ih radila. S hamburgerom su fantastični!

Baš me zanima kako s pecivima stoje moje kolegice kojima prosljeđujem igricu:


Broj komentara: 12:

  1. Ovo mi je možda i teži zadatak od onog sa poslasticama. Tvoj izbor je odličan, drago mi je da su i moje kifle tu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni su super slike svih peciva i vjerujem da su odlične. Recepte spremam za neku priliku. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Sve je toliko lijepo i primamljivo. Puno volim dizana tijesta i volim ih praviti, pa mi ovako dobrih ideja nikad dosta.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dizana tijesta su prava poslastica, češće ih radim u zimskim mjesecima

      Izbriši
  4. ni ne sumnjam u kojoj si muci bila, budući da znam koliko voliš dizano tijesto,
    ipak, iznenadilo me da je samo jedan sladak??

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma bilo mi je glupo ponoviti pužiće s jabukom i cimetom kad sam ih linkala za najdraže deserte

      Izbriši
  5. Hvala na nominaciji! Sad se idem baciti na posao...
    Kruh sa tikvicama me je privukao; divno izgleda i zvuci!

    OdgovoriIzbriši
  6. Uh koja dobra peciva, uvijek nekako izdvojim ono koje me posebno privuče, ali ovdje krećem redom i samo ću reći, sve i sve, baš su ti svi kruhići i peciva odlični !

    OdgovoriIzbriši