nedjelja, 13. rujna 2015.

Za Vrtaljicu

U svom posljednjem postu na blogu je napisala kako odlazi u bolnicu te se nada da će se "i ovog puta izboriti za sebe". Bolest je, na žalost, bila jača :( Kad sam saznala da je naša draga Snježa preminula, ostala sam šokirana. Preplavila me tuga i počela sam plakati, a plačem i sad dok ovo pišem. Žao mi je što ju nikad nisam imala priliku upoznati, ali kroz naše virtualno druženje sam ju doživjela kao iznimno dragu osobu. Čitajući njezine postove odmah vam postaje jasno kako obožava svoje dečke i uživa kuhati za njih. Mi blogerice je znamo kao majstoricu za pite i sigurna sam da ću njezin video pogledati još puno puta. Snježina smrt me je toliko dirnula da sam osjećala potrebu da joj posvetim ovaj post. Prelistala sam njezin blog i odabrala recept kao posljednji pozdrav virtualnoj prijateljici.



  • 2 jaja
  • 150 ml šećera
  • 10 g vanilija šećera
  • 100 ml čaše ulja
  • 200 ml mlijeka
  • 200 ml griza 
  • 200 ml mljevenih oraha, otprilike 60 g (koristila sam bademe)
  • 200 ml ribanih jabuka, dvije manje jabuke
  • cimet (prema ukusu)
  • 2 štange ribane čokolade
  • 1 prašak za pecivo
Kratko izmiksajte jaja sa šećerom i vanilija šećerom. Dodajte sve ostale sastojke, izmiješajte i ostavite da odstoji sat vremena. Lim dimenzija 30 x 20 cm obložite papirom za pečenje pa rasporedite odstajalu smjesu. pecite 30 minuta u pećnici zagrijanoj na 200°C. Provjeriti čačkalicom ako je kolač pečen pa pustiti da se ohladi na rešetki. 

Na mom blogu možete pronaći i ove Snježine recepte:

32 komentara:

  1. Divno si ovo napisala; Mislim da je lijepo da odamo pocast jednoj posebnoj osobi iz nase blogerske zajednice, a ovakav nacin je savrsen.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš zato mi je drago vidjeti svaki post posvećen Snježi

      Izbriši
  2. I ja jos uvijek ne vjerujem i jako me je rastuzila vijest. Lijepo sjecanje na Snjezu i divan recept si izabrala i ovog puta.

    OdgovoriIzbriši

  3. Snjezana mi je bila jako draga ,njen odlazak je rastuzio mnoge..neka pociva u miru ....

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam imala prilike da je upaznam, ali sam volela njen blog. Zaista si odabrala divan nacin da joj odas post. Nek pociva u miru.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Njezin je blog prava riznica dobrih starih recepata i sigurna sam da neće pasti u zaborav iako neće biti novih postova

      Izbriši
  5. Od kad sam čula za njezin odlazak, svako toliko listam njezin blog i divim se kako nam je na jednostavan način pružila toliko bogatstva iz svojih krajeva. Sve su to redom recepti koje je temeljito "odradila" i onda ih predstavila na blogu.
    Lijep i emotovan post o našoj Snježi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja ga posjetim skoro svaki dan, i još uvijek ne mogu vjerovati da je nema

      Izbriši
  6. Slazem se sa tobom u svakoj reci...

    OdgovoriIzbriši
  7. Bila je stvarno draga osoba i takva će mi ostati u sjećanju. Neka počiva u miru.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zao mi je sto nisam upoznala jedno tako divnu osobu. Divan nacin da joj se oda pocast!

    OdgovoriIzbriši
  9. Uvek nas sve potrese ovako tužna vest i lepo je od tebe što si nas ovim svojim postom ponovo podsetila na dragu Snježanu, koje više nema ali iza koje će ostati njen predivan blog i njeni prijatelji kako oni koji je lično poznaju tako i virtualni, koji će je nositi u svom srcu. Neka počiva u miru ☻

    OdgovoriIzbriši
  10. Lepo si je opisala! Mnogo mi je žao što je nisam upoznala kad je bila u Beogradu, dogovorile smo se da se sledeći put obavezno vidimo ali bolest je bila jača od ove divne žene. Kakve je samo fotke pravila iz svojih dugih šetnji!

    OdgovoriIzbriši
  11. This is a lovely tribute to your dear friend. These apple bars look moist, nutty and very delicious.

    OdgovoriIzbriši
  12. Divno je što si ovo uradila za Snježanu, jer ona je to i zaslužila od nas. Kad sam pročitala da nas je napustila i da se preselila, tamo, gde je više ništa neće boleti, bila sam u šoku,jer nisam znala koliko je Snježana bolesna. Predložila sam Maji da da sve mi blogerke kuvamo po njenim receptima, to je najmanje što možemo uraditi za nju i mislim da će sledeće FBI Rukavice biti posvećene njoj...Tebi hvala, dragoj Snježani neka je laka zemlji a njenoj porodici duboko saučešće:)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlično si se sjetila prijedloga za FBI rukavice, nadam se da će se svi složiti

      Izbriši
  13. Snježin odlazak još nisam prihvatila i pogodio me baš kao i tebe. Lijepo si se sa njom oprostila.

    OdgovoriIzbriši
  14. Divno napisano. <3
    Idu mi suze, iako je nisam poznavala osim po receptima, bas kao i vecinu vas gastro blogera. Tuzno, pretuzno. :'(

    OdgovoriIzbriši
  15. nisam je poznavala, ali i mene je rastužilo...lijepo što si joj posvetila post, kada nam osobe ostanu u srcu onda su na neki način uvijek s nama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gore u komentarima piše da će joj biti posvećene sljedeće FBI rukavice. Biti će to tužan krug, ali mislim da bi joj trebali odati počast

      Izbriši
  16. Strašno i nadam se da će se veliki broj blogerica odazvati slijedećem krugu FBI-a kao sjećanje na Snježanu

    OdgovoriIzbriši