utorak, 24. studenoga 2015.

Rozen kocke s makom + darivanje

Već duže vrijeme mi se u mislima mota ovaj recept, ali nikako da ga napravim. Fale mi rozen kore. I kakve su to kore uopće? I tako prolaze godine, a ja nikako da se odlučim napraviti domaće kore. Svako toliko virnem u Plodinama na policu s potrepštinama za kolače, ali s nje me gledaju samo oblatne, kore za kremšnite i one za mađaricu. Neki dan prolazim pokraj frižidera u Konzumu i kraj vučenog tijesta ugledam dragocjeni paketić - rozen kore!! Sreći nije bilo kraja. Kasnije sam primijetila da postoje rozen kore koje se čuvaju u frižideru (ove koje sam kupila proizvodi Pekarstvo Kadulja) i one koje mogu stajati na sobnoj temperaturi (proizvodi Bradić).



  • 1 paket rozen kora (Pekarstvo Kadulja, 550 g = 17 kn) - iskoristila sam 7 od ukupno 8 kora
  • 400 ml mlijeka
  • 300 g šećera
  • 400 g mljevenog maka
  • 150 g mljevenih petit beurre keksa
  • 250 g maslaca
  • 150 g tamne čokolade + 20 g maslaca (za glazuru)
Na laganoj vatri kuhajte mlijeko i šećer. Kad zakuha, umiješajte mak i kuhajte još 2 minute uz neprestano miješanje. Maknite s vatre i umiješajte mljevene kekse. Dodajte maslac narezan na kockice i miješajte dok se u potpunosti ne otopi. Plitki lim obložite papirom za pečenje. Na dno stavite jednu koru i premažite ju sa 1/6 nadjeva (ne treba čekati da se nadjev ohladi). Poklopite sljedećom korom, dobro pritisnite pa na nju stavite 1/6 nadjeva. Ponavljajte postupak dok ne potrošite sav nadjev. Posljednja kora se ne premazuje. Na nju stavite papir za pečenje i opteretite nečim teškim (npr. lim za pečenje ispunjen vodom ili drvena daska za rezanje). Sve zajedno stavite u frižider preko noći.
Za glazuru rastopite čokoladu na pari pa umiješajte maslac. Kad se maslac rastopi, prelijte glazuru preko kolača. Kako je kolač dobro rashlađen, glazura će se vrlo brzo stisnuti. Kolač čuvajte u hladnoj prostoriji i narežite na kocke željenih dimenzija (za uredan presjek koristite skalpel). Najbolji je kad odstoji jedan dan.


Neizmjerno sam sretna jer uskoro postajem milijunašica. Zahvaljujući upravo vama i vašim dolascima na moj blog. Kako me je već zahvatilo blagdansko ludilo, tako sam odlučila i uraniti s poklonima. Stoga vam darujem silikonski kalup za muffine u obliku srca i silikonski podložak za pečenje macaronsa. Sve što treba napraviti je poslati mi jedan recept (slano ili slatko). Recept koji mi se najviše svidi ću isprobati i objaviti na blogu, a osoba koja ga je poslala postaje pobjednikom darivanja. Kako bih vam olakšala put do svog srca/želuca, napominjem da ne volim kavu, karamel, višnje i kolače sa želatinom.

Svoje prijave/recepte šaljite do 05.12. putem kontakt obrasca na način da u traženo polje upišete svoju e-mail adresu, a pod polje "message" napišete recept, označite polje "nisam robot" i stisnete "send message".

Sretno svima!

Broj komentara: 27:

  1. E pa cestitam, milijunasice :) Divna cifra i divan blog, to uvijek ide zajedno.
    Rozen kore ne znam sta je, zapravo prvi put cujem. Kocke perfektno izgledaju!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala!!
      Zapravo ni ja nisam znala kakve su rozen kore, zato sam se i odlučila za kupovnu verziju, da ne bauljam bezveze po raznim receptima i na sreću odlučujem kojeg izabrati. S ovim kupovnima sam zadovoljna, dok sam tražila recept za kore naišla sam na komentare kako neke kore budu žilave, a ove su mi se pokazale savršene i kolač je gotov za tren.

      Izbriši
  2. moram priznati da nikad nisam koristila kupovne kore, koja je razliku između ovih i onih za mađaricu?
    drago mi je da je tvoj blog dobio pažnju koju zaslužuje

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rozen kore su tanje od onih za mađaricu, a možda postoji i neka razlika u sastavu

      Izbriši
    2. Muy bueno que publicaras esta linda receta está muy buena y original,también tu blog como siempre maravilloso,abrazos.

      Izbriši
  3. Svaka čast za cifru!
    I ja imam isti problem sa tim rozen korama moram malo obratiti pažnju u trgovini možda ih i ja usnimim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne mogu ti opisati veselje kad sam ih ugledala na sasvim neočekivanom mjestu

      Izbriši
  4. FIcaram muito mas muito lindos, adorava provar
    Boa semana

    OdgovoriIzbriši
  5. Oh, ovaj recept ću ti ukrasti, divno izgledaju! Pozdrav iz Bosne!

    OdgovoriIzbriši
  6. Pojma nisam imala da postoje i takve kore. Koji puta sam kupila Podravkine kore za Mađaricu (moja ju je kćer jako voljela, mi ostali baš i ne), ali za ove nisam znala. Kako jako volim kolače s makom, ovo bilježim i hvala na informaciji gdje kupiti kore. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će informacija pomoći, bilo mi je pravo iznenađenje kad sam ih slučajno ugledala u frižideru, a ja ih tražim na polici

      Izbriši
  7. Kod nas su dosta popularne rozen kore i najcesce se filuju nadevom od oraha, ovo je bas jedna zanimljiva i drugacija kombinacija..:) p.s. sve cestike za zavidan broj poseta, bravooo!:)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Imam namjeru isprobati i verziju s orasima, a vidjela sam da postoji i verzija sa šumskim voćem.

      Izbriši
  8. Imam baš jedan recept s tim rozen korama, baš bi trebalo probati, nisam nikada radila ništa s kupovnim korama, a probala jednom raditi za mađarice pa mi je to predebelo ispalo. Nemam ja smisla za te tanke stvari. Uh ovaj mak mi se jako sviđa! Bravo za miljunčić!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam kao stvorena za tanka tijesta, ali ovako s kupovnim korama je brže, pogotovo kad se peku ostali blagdanski kolači

      Izbriši
  9. Obozavam rozen kolac, narocito sa filom od oraha! Divno izgleda i u tvojoj verziji sa makom:)))
    Cestitke na brojci :))) Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  10. Još samo malo i prvi milijun je tvoj. Čestitke!!!
    I moj blog je dobio prvi milijun prošlog meseca, tako da čemo obojica postati milijunaši ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Volim mak i ovo tako dobro izgleda pa cu do Bozica sigurno isprobati :) Poslala sam recept i tek sad vidim sto je nagrada (kalupic je prekrasan)

    OdgovoriIzbriši
  12. Kupila sam Rozen kore pekarnice Kadulja. Ne mogu procjeniti jesu li one već pečene ili ih treba ispeći.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Već su pečene. Da ih treba peći, na pakiranju bi pisala uputa na kojoj se temperaturi peku.

      Izbriši