ponedjeljak, 28. prosinca 2015.

Linzer tart

Vrijeme je blagdana, vrijeme obiteljskog okupljanja i druženja s prijateljima. Ovo je i vrijeme kada su u našim mislima oni kojih više nema. Kako bi i dalje živjela kroz naše postove, odlučili smo ovaj krug FBI rukavica posvetiti nedavno preminuloj kolegici Vrtaljici. Nedugo nakon njezine smrti, posvetila sam joj post na blogu. Tom prilikom, dok sam listala njezin blog, zapeo mi je za oko blagdanski recept, nešto što već duže vrijeme želim napraviti. A kako ovaj recept nosi potpis Rudolpha van Veena, znala sam da će me oduševiti. Suprugu se toliko svidjela da me je, kad sam došla s posla, dočekala samo jedna kriška - rekao mi je "jedna ti je dovoljna za fotkanje", dok sam gledala u prazan pladanj. 



Tijesto
  • 300 g glatkog brašna
  • 190 g hladnog maslaca narezanog na kockice
  • 1 žličica praška za pecivo
  • 1/2 žličice cimeta
  • prstohvat soli
  • naribana korica 1 limuna
  • 70 g šećera
  • 2 žumanjka
  • 2 žlice hladne vode
Maslac utrljajte u brašno da dobijete strukturu grubih mrvica. Dodajte prašak za pecivo, cimet, limunovu koricu i sol pa pomiješajte. Napravite rupu u sredini, dodajte žumanjke i hladnu vodu pa zamijesite prhko tijesto. Dobiveno tijesto podijelite na dva dijela (2/3 i 1/3), spljoštite u disk i svaki zamotajte u prijanjajuću foliju pa stavite u frižider na 30 minuta.

Nadjev
  • 150 g tostiranih i oguljenih lješnjaka
  • 120 g šećera
  • 1 bjelanjak
  • 400 g džema od marelica
  • za premaz: 1 bjelanjak
Lješnjake zajedno sa šećerom sameljite u blenderu. Dodajte bjelanjak i pulsirajte dok se sastojci ne povežu u pastu. Razvaljate 2/3 tijesta na pobrašnjenoj površini pa obložite kalup za pitu promjera 26 cm. Dno tijesta izbockajte vilicom. Po tijestu rasporedite pastu od lješnjaka, a na nju džem od marelica. Razvaljajte preostalo tijesto, narežite na trake pa složite po vrhu u obliku mrežice i premažite ih razmućenim bjelanjkom. Pecite 35 minuta u pećnici zagrijanoj na 180°C. Pečenu pitu ohladite na rešetki.



Svim čitateljima bloga želim sve najbolje u 2016. godini, 
puno zdravlja, ljubavi, sreće i ukusnih recepata!

Broj komentara: 29:

  1. Verujem da bi se i nasoj Snjezi dopao izbor, ona je uvek sa nama, u nasim mislima i recepticima.:) Sve najbolje tebi i tvojima najdrazima u Novoj!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala i tebi sve najljepse u novoj!

    OdgovoriIzbriši
  3. Također sve najbolje! Jos puno originalnih recepata! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zaista, izgleda reprezentativno. Divno parče.
    Sve najlepše tebi i tvojoj porodici u narednoj godini želim ti od srca. Srećna Nova godina! ☺

    OdgovoriIzbriši
  5. Strašno mi je žalostanovaj krug FBi rukavica.
    Tak nešto bi i ovaj moj doma rekao :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo je prvi put da je desert ostao bez nadzora prije fotkanja. Dobro da mi nisu ostale samo mrvice na pladnju :D

      Izbriši
  6. Odličan odabir, vjerujem da bi joj se svidjelo

    OdgovoriIzbriši
  7. I meni je ovaj tart zapao za oko. Divan je!
    Draga Tamara, sve najbolje u novoj godini! ☺

    OdgovoriIzbriši
  8. Divan post i divno sjecanje na Snjezu. Zelim ti sve najbolje u nastupajucoj godini i hvala za druzenje u ovoj godini. Veliki pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Your Linzer tart looks splendid!
    Happy New Year!

    OdgovoriIzbriši
  10. super kolačić,
    Sretna ti Nova godina sa još mnogo divnih i novih recepata!
    Klaudiya

    OdgovoriIzbriši
  11. sretno novo ljeto i sve najbolje tebi i tvojima! =)

    OdgovoriIzbriši
  12. 2016 nek vam donese puno zdravlja, radosti, mudrosti i strpljivosti...
    I da je ovakvih tuznih postova sto manje, stovise, da ih uopce nema!

    OdgovoriIzbriši
  13. Divan postkoji si posvetila našoj Snježani..njoj, neka je laka zemlja a tebi, draga moja, neka je srećna i uspešna Nova 2016 godina i još mnogo lepih postova na blogu.

    OdgovoriIzbriši
  14. He, he, dobro ti je uopće nešto i ostavio...Sve najbolje!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znao je da mora nešto ostati za fotkanje, dobro da nisu samo mrvice ostale

      Izbriši