ponedjeljak, 28. ožujka 2016.

Engleski puding od ostataka pogače

Pinca, sirnica, pogača. Toliko naziva za slatki kruh koji je nezaobilazan dio uskrsnog doručka. Često nam se dogodi da se pogača ne pojede u cjelosti. Što duže stoji, sve se više suši i takva više nije nikome privlačna. Engleski puding od kruha je savršen recept za iskoristiti ostatke pogače i napraviti brz i ukusan desert. Svidio mi se recept Jamie Olivera, kojeg sam prilagodila količini pogače.
 

 
  • 400 g pogače
  • 60 g maslaca
  • 200 ml slatkog vrhnja
  • 100 ml mlijeka
  • 3 jaja
  • 50 g šećera
  • 1 žličica ekstrakta vanilije
  • 30 g čokoladnih kapljica
  • nekoliko žlica marmeladu (koristila sam marmeladu od naranče)

Namastite kalup za pitu promjera 26 cm. Pogači odrežite koru pa obložite dno i stranice kalupa. Ostatak pogače narežite na kockice. U manju posudu stavite maslac, slatko vrhnje i mlijeko pa otopite na laganoj vatri. Jaja razmutite sa šećerom. Dodajte mješavinu s rastopljenim maslacem i ekstrakt vanilije pa dobro promiješajte. Pomoću žlice natopite podlogu u kalupu (iskoristite maksimalno 1/3 smjese). U ostatak smjese dodajte kockice pogače i lagano miješajte dok ne upiju smjesu. Rasporedite kockice pogače u kalup i pospite čokoladnim kapljicama. Po želji dodajte marmeladu. Pecite 25 minuta u pećnici zagrijanoj na 180°C. Pustite da odstoji 10 minuta pa narežite na kriške. Poslužite mlako ili hladno.

Update 02.04.2018.


Ove sam godine ispekla bezglutensku pogaču, koja se posušila puno brže nego glutenske pa sam engleski puding napravila već na Uskrsni ponedjeljak. Odlučila sam malo poboljšati recept te sam već gore navedenom dodala još dva sastojka - jednu bananu i nekoliko žlica Nutelle. Pogači sam odstranila koru i narezala na kockice.

Kalup za pitu promjera 26 premažite maslacem. Na dno kalupa posložite kockice pogače pa uz pomoć žlice natopite 1/3 smjese. U ostatak smjese dodajte preostale kockice pogače i lagano miješajte da upiju tekućinu. Bananu narežite na tanke kriške i rasporedite u kalup. Između kriškica banane stavite hrpice Nutelle. Prekrijte preostalim kockicama pogače i pospite čoko kapljicama. Pecite 25 minuta pećnici zagrijanoj na 180°C. Pustite da odstoji 10 minuta pa narežite na kriške. Poslužite mlako ili hladno.
 

Broj komentara: 20:

  1. meni je ovo super, često radim nešto slično, čak i od običnog starog kruha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mi rijetko kupujemo kruh, a još rjeđe nam ga ostane za drugi dan, ali sam sigurna da dobije sasvim drugi okus s ovakvim receptom

      Izbriši
  2. Bas se obradovah tvom postu :) Divan recept i naravno uvijek kreativna tvoja izvedba!

    OdgovoriIzbriši
  3. Nikada ne bacam hranu i uvijek se odusevim novim receptima koji koriste nesto preostalo od praznika. Pravila sam nesto slicno sa 'Panetonne' i znam da je odlicno.... Cini se da sve vise vremena provodis u planinarenju, sto je za svaku pohvalu. Uzivaj!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Jasna, da je barem planinarenje u pitanju, ne bih se ni sekunde žalila i ne bi mi bilo žao što sam zapostavila blog. Pročitat ćeš u sljedećem postu o čemu se radi.

      Izbriši
  4. Odlicna ideja, moracu da isprobam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će ti se svidjeti. Mene uvijek iznova oduševi kako nekoliko sastojaka koje uvijek imam doma udahne novi život sasušenoj pogači

      Izbriši
  5. Istina ovo je odličan način za potrošiti ostatke pince, spremam recept ali za neki drugi puta mi smo našu pincu pojeli :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Nemam tih problema jer se sve slatko i slano pojede isti dan! Ovo će pričekati neka druga vremena. :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pojede se i kod mene, ali ovog puta sam imala dvije pogače pa je ostala jedna polovica

      Izbriši
  7. Zgodno, ali kod mene pinca skoro pa ni ne dočeka Uskrs, a kamoli da bi je ostalo :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Drago mi je da je novi receptic na blogu, divno si "ususkala" te slatke kockice.:))

    OdgovoriIzbriši
  9. Bome kod nas ništa ne ostane, ali sviđa mi se ideja!

    OdgovoriIzbriši
  10. super receptić po običaju kod tebe mi je sve super, obožavam tvoje ideje o jelima i različitim kolačima koje večinom pokupim sa tvog bloga..
    Tu sam da te obavijestim da si pogodila od čega su mi izrađeni okviri i želim ti darivati jedan istog dizajna ali različitih quilling ukrasa po želji u kojoj boji želiš cvjetiće. Pošalji mi svoje podatke na moj mail: klaudiyya@gmail.com Lijepi pozdrav i želim ti još mnogo divnih recepata da nas i dalje oduševljavaš! Klaudiya

    OdgovoriIzbriši
  11. Dobro ti nama opet došla. A ovo pravim i ja, ti engleski pudinzi od hleba i svega bajatog su jako popularni. I sa pravom ukusni su i kod tebe baš lepo izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  12. Se ve muy hermoso y seguro delicioso quiero un trozo,abrazos

    OdgovoriIzbriši