srijeda, 21. ožujka 2018.

Bez glutena: Slanci

Hladniji dani u meni potiču želju za dizanim tijestom. Ima li boljeg načina za grijanje ruku od svježe pečenog tijesta? Mekani, mirisni i topli slanci mi se motaju po mislima već duže vrijeme. Za to je "kriva" Facebook grupa bezglutenskih recepata u kojoj se pojavio i ovaj recept. Već sam ih nekoliko puta radila, a sada sam ih konačno uspjela i pofotkati za blog. 


Tijesto
  • 500 ml toplog mlijeka
  • 1 žličica šećera
  • 20 g svježeg kvasca 
  • 2 žlice kiselog vrhnja
  • 6 žlica ulja
  • 450 g bezglutenskog brašna (koristila sam Schar mix B brašno)
  • 3 žličice soli
Kvasac razmrvite u 50 ml mlijeka, dodajte šećer i pustite da se digne. Preostalo mlijeko stavite u zdjelu samostojećeg miksera, dodajte kiselo vrhnje i ulje pa pomiješajte. Dodajte dignuti kvasac, brašno i sol pa uz pomoć miksera zamijesite tijesto. Zdjelu pokrijte prijanjajućom folijom i pustite da se diže 30 - 45 minuta. Kratko premijesite tijesto uz pomoć miksera. Na pobrašnjenu površinu žlicom vadite hrpice tijesta i oblikujte slance. Od ove količine sam napravila 6 velikih slanaca (dugački otprilike 30 cm) i 6 manjih slanaca (dugački otprilike 20 cm). Slance poslažite na lim prekriven papirom za pečenje i pustite da se dižu 15ak minuta. Pecite ih 10 minuta u pećnici zagrijanoj na 200°C. Za to vrijeme napravite preljev.

Preljev
  • 1 žličica soli
  • 3 žlice Schar mix B brašna
  • 1 žličica praška za pecivo
  • voda
  • ulje za premazivanje
Pomiješajte suhe sastojke pa dodajte vodu da dobijete smjesu malo gušću nego smjesa za palačinke. Kad slanci počnu dobivati boju (nakon 10ak minuta pečenja), izvadite ih iz pećnice, poprskajte preljevom i vratite u pećnicu na još 10 minuta. Pečene slance odmah premažite uljem. 

3 komentara: